Відділ з питань реклами
Відділ з питань реклами виконує функції оператора зі справляння плати та нагляду за станом зовнішньої реклами, а саме:
- укладання та супровід договорів на тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м.Запоріжжя ;
- на підставі рішень виконавчого комітету Запорізької міської ради організація та впровадження розміщення сюжетів соціальної направленості, соціальної реклами, святкове оформлення міста та святкові поздоровлення до державних та пам'ятних дат ;
- організація та проведення демонтажу рекламних засобів в порядку, встановленому виконавчим комітетом міської ради;
- підготовка та надання пропозицій органам місцевого самоврядування щодо вдосконалення нормативної та методичної бази, що регулює рекламну діяльність і забезпечує її розвиток у місті Запоріжжя (у тому числі щодо порядку плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів);
-ведення договорів та претензійно-позовної роботи на предмет стягнення заборгованості з плати тимчасове користування місцями для розміщення рекламних засобів;
- звернення із запитами про надання інформації, необхідної для виконання покладених
функцій до підприємств, установ, організацій усіх форм власності.